Zgłoszenie przedmiotu opodatkowania oraz korekta podatku od nieruchomości od osób prawnych
2013-03-20 11:03, artykuł opublikowany przez: Bogumiła Dmyterko
Podstawa prawna:
Art.6 ust.8 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 95, poz. 613 ze zm.), art. 21 §1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2012 r., poz. 749)
Wymagane dokumenty:
- Zgłoszenie przedmiotu opodatkowania:
- akt notarialny,
- wypełniona deklaracja w sprawie podatku od nieruchomości wraz z załącznikiem dane o nieruchomościach (ZN-1/A).
- Korekta podatku:
- wniosek o korektę podatku od nieruchomości,
- wypełniona deklaracja w sprawie podatku od nieruchomości wraz z załącznikiem dane o nieruchomościach (ZN-1/A).
Termin odpowiedzi:
Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w ciągu miesiąca. Sprawy szczególnie skomplikowane w ciągu 2 miesięcy.
Jednostka odpowiedzialna:
Referat Finansów
Pakosław ul. Kolejowa 2, pokój nr 2
Janina Biechowiak tel. 65 5478332
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji.